המו"מ באיחוד הימין תקוע: שקד: נקבל החלטות ביום ראשון

איתי גדסי No Comments on המו"מ באיחוד הימין תקוע: שקד: נקבל החלטות ביום ראשון

אנשיה של איילת שקד מנסים כבר הליליה לארגן פגישה בינה לבין הרב רפי פרץ, שם יתקבלו החלטות לקראת סגירת הרשימות. בימין החדש דורשים את המקום הראשון לשקד והמקום הרביעי לבנט ועוד שני מקומות בעשירייה הראשונה. מנגד אנשי הרב פרץ מסכימים רק לשלושה מקומות בעשירייה הראשונה והרב פרץ בראש

סמוטריץ' ובנט צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

‏יו"ר 'הימין החדש' איילת שקד אינה רוצה למשוך עוד זמן במו"מ מול 'הבית היהודי' ומודיעה כי עד מחר (ראשון) היא תנסה לסכם את המשא ומתן שנמשך יותר מידי זמן. אנשיה של שקד ינסו כבר הלילה (מוצ"ש) לארגן פגישה בה יחליטו על המשך דרכם. בימין החדש דורשים לאור הסקרים המחמיאים להימין החדש, את המקומות ה-1 לאיילת שקד והמקום הרביעי לנפתלי בנט. בנוסף עוד שני מקומות בעשירייה הראשונה.

מנגד אנשיו של הרב פרץ מוכנים לתת רק שלושה מקומות והרב רפי פרץ יעמוד בראש המפלגה. ייתכן וההכרעה שתיפול בקרוב בימין החדש, היא כפי שרצה בנט מתחילת הדרך והיא, ריצה בנפרד עם מפלגת זהות ואולי אף צירוף טכני של עוצמה יהודית. ממול ריצה בנפרד של הבית היהודי יחד עם האיחוד הלאומי.

שקד כתבה ביום שישי לפעילי המפלגה: "עד רגע זה אנחנו עסוקים בניסיונות לאחד את גוש הימין ולרוץ ביחד, ככוח אחד חזק. האמת שאני כבר צרודה מרוב שיחות ומחכה שתיכנס השבת.

יש עדיין פערים וחילוקי דעות אולם הם לא גדולים. אני מצפה מחבריי, יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ ויו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ, לעשות כל מאמץ כמו שאני עושה בחודש האחרון על מנת לחבר את כל הציונות הדתית על שלל גווניה ואת הימין החילוני האידיאולוגי.

אני חושבת שזה צו השעה ושאם נתבצר בדרישות שאינן תואמות את המציאות כולנו נפסיד. מחנה הימין יפסיד. הזמן אזל, צריך לקבל החלטות ביום ראשון".

 



0 תגובות